تهرانجرم و جنایتحوادث استانیقتل

قتلی که بخاطر خیانت یک زن به همسرش صورت گرفت

بر طبق گزارش هایی که به کلانتری حصارک رسیده مردی که از رابطه پنهانی زن خود با دوست خودش آگاه شده بود او را به قتل رساند.

هنگامیکه ماموران کلانتری حصارک از پرونده ای با عنوان خیانت زن به همسرش مطلع شدند به آپارتمان آنها ورود کردند پیکر نیمه جان پسری به نام سیروس را دیدند و در جا آن را به بیمارستان رجایی رساندند ولی پزشکان نتوانستند نجاتش دهند و در نهایت فوت کرد.

مأموران پلیس آگاهی طی تحقیقاتی که برای این پرونده انجام دادند دریافتند فرهاد از مدتی قبل روابط پنهانی همسرش با دوست خودرا فهمیده بود و روزی سراغ همسر دوستش رفت و موضوع خیانت شوهر وی را برای او تعریف کرد و از زن جوان درخواست کرد تا برای اثبات این ادعا همراهش به خانه‌اش برود. وقتی این دو به خانه فرهاد رفتند هانیه و سیروس را که با هم خلوت کرده بودند غافلگیر کرده و طی نزاعی که بین آنها در گرفت فرهاد با حمله به دوستش سیروس، او را بشدت مجروح کرد و باعث قتل او شد.

در طی این اختلافات فرهاد دستگیر شد و در بازجویی هایی که از او صورت گرفت به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت: چند ماهی بود که به ارتباط پنهانی همسرم با یک مرد غریبه ظنین شده بودم، فهمیدم زنم با یکی از دوستان نزدیک ارتباط دارد.

پرونده اتهامی این زن و شوهر به دادسرا ارجاع شد و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافتند.

۴.۲/۵ ( ۶ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن