البرزجرم و جنایتحوادث استانیسرقت و زورگیری

حوادث کیف قاپی با ماشین ۴۰۵ در کرج

فردی که متهم به انجام حوادث کیف قاپی توسط ماشین 405 خودش می شد شناسایی و دستگیر شد.

طبق گقته های سرهنگ محمد نادربیگی، با توجه به مراجعات متعددی که مردم از وجود کیف قاپی در محدوده حصارک و ماهدشت کرج توسط ماشین ۴۰۵ به پایگاه پلیس آگاهی استان البرز کردند، پلیس این حوادث کیف قاپی را در دستور کار خود قرار داد.

طی پی گیری هایی که پلیس انجام داد، مشخص شد در اولین ساعات روز فردی با ماشین ۴۰۵ که پلاک آن را مخدوش و پنهان کرده بود از خانم ها کیف قاپی می کرد و به آنها آسیب جسمی وارد می کرد تا با موفقیت کیف قاپی را انجام دهد.

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: طی تلاشهای شبانه روزی و اقدامات حرفه ای پلیس، مجرم تعقیب و خودروی وی شناسایی شد و با توجه به استعلام گرفته شده، خودرو در یکی از مناطق کرج مشاهده شد و  کیف قاپ در یک فرصت مناسب که در محلی پارک کرده بود دستگیر شد.

طی پرس و جوهایی که توسط پلیس از متهم صورت گرفت، وی ابتدا منکر هرگونه دزدی و جرم شد ولی با شواهد و اسناد مربوطه ای که در دسترس پلیس بود وی به ۶۳ فقره حوادث کیف قاپی از خانم ها با همکاری یکی دیگر اعتراف کرد.

همدست وی نیز توسط پلیس دستگیر شد و هر دو متهم تحویل مراجع قضایی داده شدند.

با توجه به گفته های سرهنگ محمد نادربیگی، ۴۳ نفر از مال باختگان شناسایی شدند و تلاش برای پیدا کردن بقیه آنها همچنان در دستور کار قرار دارد.

نادربیگی در پایان به شهروندان توصیه کرد، در صورت ضرورت برای عبور از مکان‌های خلوت، کیف دستی خود را نزدیک به خود و به سمت پیاده رو یا دیوار نگه دارند و در صورت بروز هرگونه حادثه مانند سرقت، جیب بری و… بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به ماموران اطلاع دهند.


اخبار حوادث ایران و اخبار حوادث جهان را در سایت حوادث دنبال کنید. 

۳/۵ ( ۲ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن