آسیب های اجتماعیتهرانحوادث استانیخانواده

حادثه خودکشی زن و شوهر جوان با قرص برنج

حادثه خودکشی زن و شوهر ی که برای فرار از مشکلات مالی با قرص برنج به زندگی خود پایان دادند.

بازپرس کشیک قتل در جریان حادثه خودکشی زن و شوهر قرار گرفت که با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان دادند. این زوج در بیمارستانی در شرق تهران فوت شدند؛ اما قبل از مرگ همسایه‌ها آن دو را برای اقدامات درمانی به بیمارستان رساندند که تلاش پزشکان برای نجات جان آن دو مؤثر نبود و هر دو با اختلاف دو ساعت جان سپردند.

مرگ این زوج را مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند. در بررسی‌ها مشخص شد مرد ۴۱‌ساله به خاطر مشکلات مالی قصد خودکشی داشت و موضوع را با همسر ۳۱‌ساله خود مطرح کرد که او نیز به خاطر نشان‌دادن علاقه خود گفت: با او همراه می‌شود. در ادامه تحقیقات همچنین معلوم شد همسایه‌ها این زوج را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

یکی از همسایه‌ها گفت: صبح بود که متوجه داد و فریادهای این زن شدیم و وقتی به کمک او رفتیم، او گفت: شوهرش پنج قرص برنج خورده و خودش سه قرص برنج تا خودکشی کنند؛ اما خودش پس از مدتی پشیمان شده و با داد و فریاد کمک خواسته است.

در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد این زوج مدت کوتاهی با هم ازدواج کرده و برای زندگی از اطراف تهران به داخل شهر آمده بودند که مرد به خاطر مشکلات مالی چنین تصمیمی را با همسر خود در میان گذاشت و این ماجرا منجر به خودکشی زن و شوهر جوان شد.

منبع: برترین ها


بنظر شما انجام چنین حوادث جبران ناپذیری برای فرار از مشکلات مالی کار درستی است؟ نظر خودتان را با کاربران سایت حوادث در میان بگذارید.

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن