جرم و جنایتحوادث استانیزنجانسرقت و زورگیریقتل

حادثه قتل سه نفر بخاطر ۲ گونی برنج ۱۰ کیلویی!

حادثه قتل سه نفر از اعضای یک خانواده بخاطر 2 گونی برنج 10 کیلویی در استان زنجان!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، جعفر رحمتی خبر از حادثه قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در استان زنجان داد. با توجه به بررسی های انحام شده توسط پلیس، مشخص شد حادثه قتل سه نفر از اعضای این خانواده توسط فردی ۲۶ ساله که معتاد به مواد مخدر شیشه و هروئین بود اتفاق افتاد.

حادثه قتل بدین صورت که قاتل که از مستاحر قبلی این منزل مسکونی بود از وضعیت خبر داشت و به صورت مخفیانه با چوب دستی وارد این منزل شد و زن خانواده (۶۰ ساله) ، مرد خانواده (۸۰ ساله) و پسر خانواده (۴۵ ساله) که معلولیت جسمی داشت را با زدن ضربه هایی از پا در آورد و به قتل رساند (پدر و پسر را در رختخواب و مادر خانواده را در آستانه در اتاق به قتل رسانده بود.) و خودش چوب دستی را داخل چاف انداخت؛ سپس دو گونی برنح ۱۰ کیلویی را با خود حمل کرد و به بیرون از خانه و مخفیگاه خود برد.

همسایه های این خانواده که مشکوک شده بودن که چرا هیچ سرو صدایی از این خانه به گوش نمی رسد ماموران پلبس را در جریان گذاشتند و ماموران پلیس نیز در کمتر از ۵ ساعت قاتل را شناسایی و دستگیر کردند.

بعد از دستگیری قاتل مشخص شد وی سابقه سرقت و ضرب و شتم دارد و بدسرپرست بوده و زندگی آشفته ای دارد و در زمان قتل تعادل روحی و روانی نداشته و قبل از جنایت نیز موادمخدر مصرف کرده بود.

 


اخبار حوادث را در سابت حوادث دنبال کنید. 

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن