آسیب های اجتماعیحوادث استانیخراسان رضوی

حمله به پزشک مشهدی توسط همراه بیمار

حمله به پزشک مشهدی با چاقویی که همراه بیمار به وی وارد کرده بود باعث مجروح شدن این پزشک شد.

حمله به پزشک مشهدی در درمانگاه “سلامت” واقع در بلوار هدایت مشهد با ضربات چاقو باعث آسیب جدی به سر این پزشک شد. ضارب بعد از وارد کردن ضربه سریعا متواری شد.

این پزشک مجروح در رابطه با این حادثه گفت: هنگامیکه در درمانگاه در حال ویزیت یک بیمار قبلی بودم، بیمار دیگری که کودک بود همراه با والدین خود به درمانگاه مراجعه کرد و به من خبر دادند که حال این کودک وخیم است و نیاز فوری به بخیه دارد. من با شنیدن این خبر به اتاق دیگری که کودک در آنجا بود رفتم و کودکرا ویزیت کردک و به والدینشم گفتم بعد از اتمام ویزیت ناتمامم به درمان این کودک می پردازم.

وی در خصوص والدین کودک گفت: پدر کودک با داد و فریاد اتاق را ترک کرد و و من خواستار رسیدگی بخ این مساله از سوی مسئولین درمانگاه شدم و وقتی برای مدت کوتاهی از درمانگاه خارج شدم، در بیرون از درمانگاه با مردی برخورد کردم که با ضربات چاقویی که به سرم زد، باعث شد تا دوباره به درمانگاه برگردم.

این حمله به پزشک مشهدی باعث فوت وی نشد ولی خواستار رسیدگی به این قضیه از طریق نظام پزشکی مشهد است و دکتر علی بیرجندی رئیس نظام پزشکی مشهد گفت: به مشاور حقوقی سازمان نظام پزشکی مشهد ماموریت داده ایم تا این قضیه را پیگیری کند زیرا جامعه پزشکی باید در امنیت کامل باشند و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند و پیگیری چنین حوادثی و پیشگیری از آنها باعث می شود تا شاهد تکرار این قبیل حوادث نباشیم.

۳.۳/۵ ( ۳ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن