تهرانجرم و جنایتحوادث استانیسرقت و زورگیری

دستگیری دو جوان بخاطر سرقت گوشی همراه

افرادی که سرقت گوشی همراه شان در غرب تهران 6 ماه پیش تا 18 دی اتفاق افتاد می توانند به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

با توجه به گفته های رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران و طبق شکایت های پی در پی سرقت گوشی همراه توسط مال باختگان، پیگیری این ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفت. طی پیگیری های به عمل آمده توسط پلیس دو جوان ۲۴ و ۲۵ ساله به منظور سرقت گوشی همراه در غرب تهران دستگیر شدند.

این دو جوان در جاهایی از غرب تهران (بخصوص در محدوده های اشرفی اصفهانی، ستارخان، میدان صنعت) که خلوت بود با موتور های ان اس به رنگ های سیاه و سفید و سیاه و قرمز اقدام به سرقت گوشی همراه می کردند و اگر فردی در مقابل آنها مقاومت می کرد با چاقو او را تهدید می کردند و گوشی او را می دزدیدند.

با توجه به پیگیری های انجام شده همچنین مشخص شد این دو جوان، مجرد هستند و هر دو دارای سابقه کیفری هستند و مدرک تحصیلی آنها سیکل است و روزی دو سه مورد سرقت گوشی همراه انجام می دادند و تا کنون بیش از ۲۰۰ گوشی قاپی در پرونده خود دارند.

هنگامیکه این دو گوشی قاپ توسط پلیس دستگیر شدند با دستور قاضی شعبه سوم بازپرسی ناحیه ۳۴ تهران در اختیار پایگاه دوم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

از این رو از شهروندانی که از حدود ۶ ماه پیش تا ۱۸ دی ماه سال جاری در محدوده غرب تهران (مناطق اعلام شده) گوشی تلفن همراه آن‌ها سرقت شده است برای شناسایی سارقان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به آدرس جنت آباد شاهین شمالی مراجعه کنند .


اخبار حوادث را در سایت حوادث دنبال کنید. 

از طریق لینک زیر می توانید خبرها، عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به حوادث موردنظرتان را به سایت حوادث ارسال کنید تا این سوژه ها با هزاران مخاطب به اشتراک گذاشته شوند. | فرم ارسال خبر

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن