تهرانجرم و جنایتحوادث استانیسرقت و زورگیری

علت تیراندازی درمحدوده نیروی هوایی تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تیراندازی شب گذشته در محدوده نیروی هوایی به واسطه دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار بوده است.

سردار علیرضا لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر که تیراندازی شب گذشته در محدوده نیروی هوایی به واسطه دستگیری یکی از مجرمین سابقه دار بوده است ، در توضیحاتی در این خصوص گفت: ساعت یک بامداد روز جاری (جمعه مورخه ۱۳۹۷/۰۸/۱۱) واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده میدان امام حسین به یک دستگاه خودرو پراید نقره ای مشکوک شد که با بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده و در مورخه پنجم آبان ماه ۱۳۹۷ در محدوده خانی آباد نو سرقت شده است.

ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از وسائل هشداری به راننده پراید دستور ایست داده اما وی بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با افزایش سرعت و حرکت در کوچه پس کوچه های فرعی سعی در فرار از واحد گشت پلیس آگاهی می کند.

طی این تعقیب و گریز مامورین در مرحله اول و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شیک بیش از سه تیر هوایی سعی در متوقف کردن خودرو داشته اما راننده پراید مسروقه ضمن حرکت در خلاف جهت خودروها در خیابان های یک طرفه و تصادف خسارتی با چندین خودرو همچنان به فرار خود ادامه می دهد.

نهایتا مامورین با شلیک چندین گلوله به سمت چرخ های خودرو ، سه لاستیک پراید را مورد هدف قرار داده و پس از گذشت نزدیک به یک ساعت تعقیب و گریز، خودرو پراید مسروقه را در محدوده ۳۰ متری نیروی هوایی متوقف کرده و راننده ۲۵ ساله پراید را دستگیر کردند.

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده پراید مسروقه از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت بویژه سرقت خودرو می باشد که به تازگی از زندان آزاد شده است.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ، جهت انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع :  خبرگزاری مهر

۰/۵ ( ۰ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن