تهرانجرم و جنایتحوادث استانیسرقت و زورگیری

تیر اندازی ماموران و دستگیری سارقان در امام حسین (ع)

حادثه تیراندازی ماموران به منظور دستگیری سارقان در محدوده امام حسین (ع)

نحوه دستگیری سارقان موبایل قاپ و زورگیر در مجیدیه تهران :

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه درخصوص جزئیات تیراندازی مأموران این کلانتری در محدوده امام حسین (ع) و همچنین دستگیری موبایل‌قاپان این محدوده خبر داد.

در پی ارجاع شکایت‌هایی مبنی بر وقوع موبایل‌قاپی و زورگیری در منطقه مجیدیه تهران، تیم کلانتری ۱۹۰ مجیدیه پاکسازی نقاط آلوده را در دستورکار خود قرار داد.

بر این اساس ۵-۴ تیم به صورت محسوس و نامحسوس مناطق آلوده را زیر نظر قرار داد تا اینکه اخیرا ماموران گشت کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در مقابل مجتمع تجاری دنیای نور به یک دستگاه موتور سیکلت تیزروی فاقد پلاک با دو سرنشین که کلاه نقاب‌دار داشتند برخورد کرد.

سرنشینان موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرارکرده و در ادامه از بزرگراه امام علی (ع) وارد خیابان دماوند شدند.

دستگیری سارقان با تیراندازی ماموران :

در ادامه تعقیب وگریز و با توجه به عدم توجه سارقان به دستور ایست پلیس، افسر کلانتری مجیدیه با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی کرد اما برای سارقان به تیرهای هوایی نیز اعتنایی نکرده و به فرار خود ادامه دادند.

نهایتا ۵ گلوله به عقب موتور سیکلت شلیک شد و لاستیک موتور مورد هدف قرار گرفت که در ادامه به علت سرعت بالای موتور سیکلت، موتور واژگون شد و سارقان با رهاکردن موتور هرکدام به یک سمت فرار کردند.

ماموران نیز به ادامه تعقیب خود ادامه داده و درنهایت راکب ۲۲ ساله موتورسیکلت را که در حین فرار در لابه‌لای خودروها به چند ماشین و موتور نیز برخورد کرده بود دستگیرکردند؛ البته راکب موتور سیکلت قمه‌ای را در لباس خود جاسازی کرده بود که با آن به مامور پلیس حمله ور شدکه مامور پلیس نیز با مهارت سلاح متهم راگرفته و سارق را زمینگیرکرد.

بعد از دستگیری سارق دوم که فردی ۱۹ ساله بود و انتقال آنها به کلانتری، مشخص شد که متهمان از سارقان سابقه‌دار هستند.

از سارقان یک دستگاه تبلت، چند کارت بانکی مسروقه و ۶ تا ۷ عدد گوشی موبایل کشف و ضبط شد؛ نکته قابل توجه آن است که سارقان از کاپشن دو رو استفاده می‌کردند تا بعد از سرقت بتوانند با تغییر رنگ لباس خود مالباختگان را به اشتباه بیندازند.

سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مالباختگان به کلانتری فراخوان شده و با توجه به دستگیری سارقان را مورد شناسایی قرار دادند؛ سارقان نیز در نهایت به گوشی‌قاپی‌های دو ماهه اخیر در محدوده مجیدیه تهران اعتراف کردند.

سرهنگ نعمتی گفت: دو سارق همراه با پرونده به پایگاه چهارم آگاهی پایتخت فرستاده شدند.

منبع : برترین ها


اخبار حوادث ایران و جهان را در سایت حوادث دنبال کنید.

 

۰/۵ ( ۰ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن