جرم و جنایتچهارمحال و بختیاریحوادث استانیمواد مخدر

بیش از دو تن مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از دو تن مواد مخدر در چهارمحال بختیاری خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری جناب غلامعباس غلامزاده طی کشف شدن بیش از دوتن مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اشاره کرد که در این استان این حوادث نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین اشاره کرد در این مدت ۳۱ باند شناسایی شدند و از هم پاشیده شدند و بیش از ۲۰۰۰ قاچاقچی و معتاد نیز شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد «عبدالرضا علی‌محمدی» گفت: برای محله آلوده شهرکرد طرح‎های مختلفی در نظر گرفته شده است، لازم است برنامه‌ریزی صورت گیرد تا طرح‌ها، همه جانبه و به صورت مقابله‌ای انجام شوند.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان گفت: ۲۳۳ معتاد متجاهر در استان از طریق دستگاه قضایی به اداره‌کل بهزیستی استان معرفی شدند.

«محمد میرزایی» گفت: برخی خانواده‌های معتادان، آن‌ها را از خانه بیرون می‌کنند و دستگاه‌ قضایی آن‌ها را به این اداره‌کل معرفی می‌کند.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با اشاره به پیمایش شیوع‌شناسی اعتیاد در جامعه کارگری استان برای نخستین بار، گفت: طبق نمونه انجام شده از جامعه کارگری استان رتبه ۱۲ را در کاهش مصرف مواد مخدر داشته است.

سید «حفیظ‌الله فاضلی» گفت: ۳۷ درصد جامعه کارگری استان از یکی از اختلالات روانشناختی رنج می‌برند که نوع فعالیت و استرس، اختلالات روانشناختی را تشدید می‌کند. وی با اشاره به اجرای طرح کاج در جامعه کار و تولید استان، گفت: اجرای این طرح طی برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است.

فاضلی در ادامه با اشاره به این‌که ۹۹ هزار و ۳۲۶ نفر از کارگران در استان بیمه هستند، تصریح کرد: در سال گذشته حوادث ناشی از کار ۲۷۹ مورد بوده که میزان غرامت پرداخت شده به این افراد، ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.

منبع : ایسنا


خبر جدیدی در اطراف شما اتفاق افتاده است؟ می توانید در صفحه ارسال خبر برای سایت حوادث بفرستید تا در صورت تایید در سایت منتشر شود.

۰/۵ ( ۰ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن