آسیب های اجتماعیحوادث استانیخانوادههمدان

حادثه خودکشی در همدان و خفه کردن عروس با سیم برق

حادثه خودکشی در همدان یکی از اتفاقات اخیری است که نافرجام ماند.

حادثه خودکشی در همدان یکی از اتفاقات اخیری است که نافرجام ماند. این خبر توسط همسایه ها به پلیس ۱۱۰ ارجاع داده شد و تیمی از ماموران کلانتری ۱۶ به محل حادثه اعزام شدند.

ماجرا از این قرار بود که اختلاف و درگیری فیزیکی بین عروس و دامادی که به تازگی ازدواج کرده بودند بالا می گیرد و مرد ۲۸ ساله با سیم برق همسر ۱۸ ساله خود را خفه می کند. در پی این حادثه مرد جوان که می بیند همسرش در حال خفه شدن است و نفس های آخر را می کشد تصمیم گرفت تا خودکشی کند و به زندگی خود پایان دهد که این حادثه خودکشی در همدان که نافرجام ماند را به جای بگذارد.

بعد از اینکه وی تصمیم به خودکشی گرفت، با وارد کردن ضربه های چاقو به ناحیه دست و گردن روی زمین بیهوش شد و خودکشی او نافرجام ماند و ماموران نیروی انتظامی در حالیکه وی روی زمین درازکش شده بود، او را به بیمارستان بعثت برای درمان منتقل کردند. همسر وی نیز به علت وارد کردن جراحات زیاد سیم برق بعد قبل از منتقل شدن به بیمارستان جان باخته بود.

رسیدگی این پرونده به همراه بازپرس کشیک دادسرا و کارآگاهان دایره جنایی آگاهی از مرد مجرم انجام شد و وی مورد بازجویی قرار گقت و تمامی جزئیات را بازگو کرد و گفت: در نهایت می خواستم با بریدن شیلنگ بخاری به زندگی  خود پایان دهم که با حضور همسایه ها، این حادثه خودکشی نا فرجام ماند.

جسد همسر این مرد به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم در بیمارستان تحت درمان و نظارت است تا به پرونده وی رسیدگی شود.


اخبار حوادث را در سایت حوادث دنبال کنید

۴.۴/۵ ( ۵ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن