البرزحوادث استانی

مسمومیت دانش آموزان دختر در کرج با گاز

مسمومیت دانش آموزان دختر در کرج باعث شد تا سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 روانه این دبیرستان دخترانه شود.

با توجه به گفته مهرداد بابایی رئیس اورژانس ۱۱۵ البرز، در پی حادثه مسمومیت دانش آموزان دختر در کرج با گاز (به تعداد ۱۵ نفر) در دبیرستان دخترانه واقع در چهار راه کارخانه قند کرج، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ البرز به محل اعزام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه به تدریج تعداد مراجعان و مسمومان این حادثه بیشتر شد، افزود: به همین دلیل سه دستگاه آمبولانس دیگر و یک اتوبوس آمبولانس هم به منظور انتقال مسمومان احتمالی با گاز مونواکسید کربن به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد مسموم شده همگی دانش آموز دختر ۱۶ و ۱۷ ساله بودند، توضیح داد: مسمومان این حادثه ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی و اکسیژن درمانی به بیمارستان های شهید رجایی و مجتمع درمانی امام علی (ع) منتقل شدند.

بابایی با این توضیح که تعدادی از دانش آموزان دختری که امروز در جریان این حادثه مسموم شدند در همان ساعات اولیه، درمان و ترخیص شدند، گفت: چند نفر از آنها هم به منظور ادامه درمان و بهبودی کامل در بخش اورژانس بیمارستان تحت نظر هستند.

وی در پایان بیان کرد: با وجود اینکه این دبیرستان دخترانه از سیستم گرمایش مرکزی برخوردار بوده، حادثه مسمومیت دانش آموزان دختر در کرج رخ داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

۰/۵ ( ۰ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن