تهرانجرم و جنایتجعل و کلاهبرداریحوادث استانی

کشف دستگاه های سرقت از حساب بانکی با کپی عابر بانک

متهمانی که کار کپی عابر بانک (کپی برداری از کارت عابر بانک) انجام می دادند همراه با 15 دستگاه اسکیمر و 200 عدد کارت خام عابر بانک شناسایی و دستگیر شدند.

کپی عابر بانک ظرف چند ثانیه می تواند توسط افراد کلاهبردار انجام شود. به گفته سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، طی تحقیقاتی که پلیس در این زمینه انجام داد توانست این متهم را از طریق آگهی های فروشی که در سایت ها درج می کرد شناسایی کند و در نهایت در یک عملیات پلیسی این فرد همراه با ۲ دستگاه اسکیمر بمنظور کپی برداری از کارت عابر بانک ها دستگیر شد.

وی همچنین گفت که این متهم دستگیر شده با پلیس همکاری کرد و در قهوه خانه ای با متهم دیگر قرار گذاشت. به این صورت پلیس او را نیز دستگیر کرد و توانست از وی ۱۵ دستگاه اسکیمر و ۲۰۰ عدد کارت خام عابر بانک کشف و ضبط کند.

طبق گفته سرهنگ کاظمی، طی بازجویی هایی که از این دو متهم صورت گرفت تعدادی از افرادی که از این طریق پول خود را از دست داده بودند نیز شناسایی شدند.

وی همچنین به مردم هشدار داد تا هنگامیکه که قصد پرداخت پول از طریق عابر بانک دارند، اطلاعات را خودشان وارد کنند و تمامی عملیات خرید را خودشان انجام دهند بخصوص اگر از دستگاه های سیار خرید می کنند حتما به این نکات دقت کنند.

وی در خصوص مشاهده این دستگاه های کپی عابر بانک گفت در صورت دیدن چنین مواردی حتما پلیس را در جریان قرار دهند.


لینک کوتاه : http://accidents.ir/?p=342

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن