تهرانجرم و جنایتحوادث استانیسرقت و زورگیری

سارق استخر های تهران دستگیر شد

سارق استخر های تهران که وسایل کمد های مشتریان را سرقت می کرد دستگیر شد.

سرهنگ کیوان ظهیری دراین‌باره گفت: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر به سرقت رفتن اموال آن‌ها در استخرهای پایتخت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار مأموران پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و بررسی تصاویر به دست آمده سارق سابقه دار توسط مأموران شناسایی و در یک عملیات نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با توجه به شناسایی سارق توسط شاکیان پرونده، وی به انجام سرقت کارت‌های بانکی، تلفن همراه و ساعت و کیف پول شهروندان اعتراف کرده که در مجموع ارزش مالی وسایل سرقتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی درباره نحوه سرقت توسط متهم اظهار کرد: سارق ابتدا در زمان ورود به استخر با حضور در کنار شهروندان زمانی که آن‌ها در حال پرداخت مبلغ ورودی به استخر و تهیه بلیط بودند، با اعلام رمز کارت بانکی توسط مراجعه کنندگان به استخر، رمز را به خاطر سپرده و با یادداشت شماره کمد حاوی وسایل شخصی شهروندان در زمانی که آن‌ها مشغول شنا بودند به سراغ کمد محتویات لوازم مشتریان آمده و نسبت به سرقت وسایل اقدام می‌کرده است.

ظهیری با بیان اینکه شهروندان در زمان خرید، رمز کارت بانکی خود را به فروشندگان و متصدیان مراکزی که به آنجا مراجعه می‌کنند اعلام نکنند، خاطرنشان کرد: بارها توسط پلیس این موضوع اعلام شده است که شهروندی نسبت به اعلام رمز کارت بانکی خود اقدام نکند لذا در زمان پرداخت وجه و تسویه حساب با فروشگاه‌های خرید، خودشان رمز بانکی خود را وارد کنند و مراحل پایانی خرید را انجام دهند تا با مشکلات این چنینی مواجه نشوند.

منبع : برترین ها


اخبار حوادث را در سایت حوادث دنبال کنید.

۰/۵ ( ۰ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام. واقعا عجب اتفاقات عجیبی می افته. سارق همه چیز دیده بودیم ولی سارق استخر نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن