تهرانجرم و جنایتحوادث استانیقتل

قتل راننده جوان بر سر جای پارک

مردی که منجر به قتل راننده جوان بر سر جای پارک در مقابل مترو آزادگان شد پا به فرار گذاشت و پس از اینکه بازدداشت شد عامل قتل را برادرش دانست.

با توجه به گزارشات بدست آمده از قتل راننده جوان بر سر جای پارک در یکی از بیمارستانهای تهران توسط ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر، مشخص شد که مقتول به همراه دوستش به مسافر کشی در مقابل مترو آزادگان مشغول بوده است و در همین حین قاتل با ماشین خود از خانه پدرش خارج می شود و به این دلیل که مسافرکش سد معبر کرده است با او درگیر می شود و این درگیری ادامه دار می شود و منجر به قتل مرد مسافرکش و وارد کردن ضربه هایی به دوست مقتول می شود که باعث مجروح شدن وی می گردد.

قاتل برای اینکه ماموران را گمراه کند و رد گم کند به دادگاه مراجعه کرد و پرونده ای برای اینکه ماشینش دزیده شده تشکیل داد ولی طی پیگیری هایی که ماموران راجع به قضیه قتل انجام دادند وی را قاتل این ماجرا معرفی کردند در حالیکه این فرد برادر خود را قاتل دانست و گفت من در محل حادثه حضور نداشتم.

هم اکنون قاتل توسط شاهدان شناسایی شد و توسط ماموران دستگیر شد و متهم در اختیار کارآگاهان اداره هم پلیس آگاهی قرار گرفت و پرونده مرگ راننده جوان در حال بررسی است.

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن