جرم و جنایتحوادث استانیسرقت و زورگیریسیستان و بلوچستان

دستگیری باند سرقت مسلحانه از آرایشگاه های زنانه

یک باند 5 نفره که اقدام به سرقت مسلحانه از آرایشگاه های زنانه می زدند دستگیر شدند.

سرقت مسلحانه از آرایشگاه های زنانه که اعضای یک خانواده ۵ نفری صورت می گرفت با همکاری پلیس به سر انجام رسید. طبق گفته های جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان موارد زیادی از این سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان صورت می گرفت که همگی به یک صورت و با روش یکسانی فعالیت می کردند.

روند سرقت این باید به این صورت بود که مادری همراه دختر خود وارد آرایشگاه ها می شدند و هنگامیکه موقعیت داخل آرایشگاه را مناسب می دیدند به مردهای مسلح این باند که شامل دو پسر و داماد وی بودند اطلاع می دادند و آنها به صورت مسلح وارد آرایشگاه می شدند و طلاها و وسایل با ارزش مشتری ها و صاحب آرایشگاه را به سرقت می بردند.

این باند خانوادگی با تلاش ها و اقدامات حرفه ای ماموران نیروی انتظامی متلاشی شد و سارقان به جرم هایی که انجام داده بودند اعتراف کردند و مشخص شد پول هایی که از طریق فروخته شدن طلاها بدست می آمد به حساب مادر خانواده ریخته می شد. طی ایتپن اعترافات یک مال خر هم شناسایی و دستگیر شد. پرونده این باند ۵ نفره در حال رسیدگی است.

نظرتان را راجع به این سرقت با سایت حوادث در میان بگذارید.


اخبار حوادث را در سایت حوادث دنبال کنید. 

از طریق لینک زیر می توانید خبرها، عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به حوادث موردنظرتان را به سایت حوادث ارسال کنید تا این سوژه ها با هزاران مخاطب به اشتراک گذاشته شوند. | فرم ارسال خبر

 

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن