آتش سوزیبلایای طبیعیتهرانحوادث استانی

نجات کارگران از حادثه آتش سوزی در خیابان فرشته

حضور به موقع آتش نشانان برای امدادرسانی حریق در خیابان فرشته، باعث نجات بیش از 100نفر از کارگران شد.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رابطه با اتفاق این حریق در خیابان فرشته گفت: وقوع این حادثه آتش سوزی در خیابان فرشته (خیابان شهید فیاضی) در یک ساختمان اداری- تجاری که در حال ساخت بود، در ساعت حدود ۲۳:۲۵ اتفاق افتاد و بعد از اینکه مردم این حادثه را به ۱۲۵ اطلاع رسانی کردند، ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات مورد نظر در این محل اعزام شدند.

وی همچنین افزود: این ساختمان در حال ساخت ۷ طبقه ای، ۷ طبقه نیز در زیر زمین داشت و محل اصلی این حادثه آتش سوزی، انباری آن که در طبقه ۳ بنا شده بود و طولی حدود ۲۰۰ متر داشت رخ داد.

وی در خصوص حضور بموقع آتش نشانان در محل گفت: در صورتیکه تیم آتش نشانی به موقع اقدام نمی کرد، امکان خفگی کارگران وجود داشت ولی خوشبختانه تیم آتش نشانی توانست به موقع در محل حاضر شود و آنها را نجات دهد.

طبق گزارش های رسیده، هنگام حادثه آتش سوزی، حدود ۱۰۰ نفر از کارگران در طبقه منفی ۶ در حال استراحت بودند که به کمک آتش نشانان توانستند به فضای باز منتقل شوند و نجات پیدا کنند ولی دو کارگر به دلیل آسیبی که دیده بودند به اورژانس تحویل داده شدند.

تجهیزات و مصالح ساختمانی زیادی در حادثه آتش سوزی در خیابان فرشته در آتش فرو رفتند و فعلا دلیل این آتش سوزی مشخص نشده است .


لینک کوتاه : http://accidents.ir/?p=357

۵/۵ ( ۱ رای )
اشتراک گذاری این پست در شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن